Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

GROHE lanceert Blue Pure op de Britse markt

GROHE heeft de Blue Pure Eurosmart-kraan op de Britse markt gelanceerd met een keurmerk van het Good Housekeeping Institute. De technologie, die naar verwachting wereldwijd invloed zal hebben omdat het ervoor zorgt dat er rechtstreeks veilig drinkwater uit de kraan kan komen, zelfs in landen waar drinkwater niet drinkbaar is, wordt aangeprezen als een milieuvriendelijk en kosteneffectief product.



De technologie heeft een keurmerk van Good Housekeeping Institute ontvangen voorafgaand aan de officiƫle introductie op de Britse markt. "De GROHE Blue Pure Eurosmart-kraan is eenvoudig te bedienen met responsieve en gemakkelijk bereikbare bedieningselementen", liet Katie Mortram, Appliance and Household Testing Manager van Good Housekeeping Institute, los over hun beslissing om een keurmerk toe te kennen aan het product.

Ebru Bircan, Marketing Activation Manager bij GROHE UK, zei: "We zijn verheugd om te voldoen aan de normen van GHI's strenge testen en weten dat hun keurmerk zal bijdragen bij het overbrengen van de kracht en relevantie van dit product voor de Britse markt, met name in gebieden zoals Londen, waar de smaak van kraanwater minder smakelijk is.'', meldt KBB Daily.

Publicatiedatum: