Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Collectie is van de hand van Marcel Wanders

Londonart presenteert Wanderlust behang

Londonart zet zijn "persoonlijke verkenning van innovatieve creatieve hemisferen" voort met de presentatie van Wanderlust, een behangcollectie van Marcel Wanders.

Met Wanderlust neemt Wanders toeschouwers mee op een unieke reis, geïnspireerd door het 'reizigerssyndroom' en de behoefte om mensen en culturen te ervaren. Dit was het kernthema voor het Nederlandse team bij de ontwikkeling van veertien unieke werken, waar dertien steden op vijf continenten op staan afgebeeld.

De collectie die zo is ontstaan is een verkenning van de decoratieve werelden die in elk land te vinden zijn en in een nieuw licht geplaatst met behulp van de eclectische ontwerptaal die kenmerkend is voor Marcel Wanders.

Deze reeks maakt deel uit van de Londonart's Collection 19, die de "verscheidenheid aan creativiteit van ontwerpers en een visie die voortdurend in beroering is vertegenwoordigt". De rode draad is een pad dat is gemaakt van figuratieve talen die stem geven aan ruime experimenten in het gebruik van kleur, duidelijke penseelstreken en het materiaal, dat de hoofdpersoon van de decoratie wordt.

Er zijn zoömorfe elementen zoals paarden, insecten, fruit en decoratieve scènes van futuristische steden, evenals architecturale geometrieën, rotsachtige of siderische omgevingen en bloemenpatronen.

Londonart is gespecialiseerd in exclusief behang dat is onderverdeeld in multifunctionele collecties met een esthetische aantrekkingskracht. De identiteit van het merk is een explosieve combinatie van mode, grafische en architecturale elementen, materialen en stoffen, die worden gecombineerd met functionaliteit.

Bron: Materialsource.co.uk 

Publicatiedatum: