Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Vrijdagse vragenronde

In het glazen huis: Dirk Steenbeke

Elke week leggen we mensen uit de interieurbranche wat vragen voor die niet direct over het werk gaan, maar juist een inkijkje geven in hun privéleven. 

Deze week In Het Glazen Huis: Dirk Steenbeke 

Een sympathieke, doortastende en humorvolle Belg. Een ondernemer in hart en nieren. Zo kan Dirk Steenbeke het beste omschreven worden. Hij is directeur van het succesvolle Passe Partout, een snel reizende ster in meubelland.
Dirk is geboren in 1964 ("Ik ben dus 24 jaar") en al 33 jaar getrouwd met Greet. Samen hebben ze een dochter: Laura (24). De familie Steenbeke woont in Melsele. "Dat is boerendorpje net naast Antwerpen, aan de goede zijde van de Schelde" 

Wat zijn je hobby’s?
Passe Partout, MTB en racefietsen, muziek, lekker eten, lachen

Wat is je lievelingseten?
Das net het probleem, ik lust alles 😉

Wat is je favoriete vakantieland?
Italië met een stipje voor op Frankrijk

Welke auto wil je graag op je oprit hebben staan?
Porsche Carrera, maar daar is mijn oprit te klein voor 😉

Wat is jouw woonstijl?
De hedendaagse strakke minimalistische stijl bevalt me wel

Wie is je favoriete ontwerper?
De ontwerpers waar we vandaag met Passe Partout mee aan het werk zijn bevallen me zeer: Hans Daalder en Ed Van Engelen

Wat vind je de tofste beurs?
Milaan: zeer inspirerend

Wat stoort jou het meest binnen de interieurbranche?
Het ontbreken van het enthousiasme en liefde voor ons vak/interieur. Geen fonkel in de ogen, enkel geld in de zakken…

Wat hoop je binnen tien jaar te bereiken?
Een gerenommeerd merk in de markt gezet te hebben, een verhaal dat sterk genoeg is om eventuele stormen te doorstaan, iets waar ik trots kan op zijn.