Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
"Met drie merken kunnen we ons nog beter positioneren"

Groothandel in raamdecoratie komt met nieuw merk tijdens de InCoDa in Gorinchem

Eind vorige maand was het al aangekondigd, tijdens een interview met Wonen360. Op de InCoDa zou een nieuw merk worden gelanceerd. Gisteren, zondag 15 september, op de eerste van drie Interieur Collectie Dagen in Evenementenhal Gorinchem, was het zover. Na de succesvolle introductie van Catch en Cachet is het tijd voor een derde Holland Haag-label, dat hier precies tussenin gaat zitten: COSI. 

Amare en Felice.

COSI is een opvolging van de Holland Haag collectie. De groothandel in raamdecoratie heeft momenteel drie merken: CATCH, dat staat voor jong wonen, met eigentijdse stoffen en moderne raamdecoratie. CACHET, dat staat voor exclusieve stoffen met een luxe uitstraling, gericht op het hogere segment. En tussen deze beide merken in, het merk Holland Haag, met een verzameling van vele soorten stoffen en stijlen gericht op het midden- en midden/hoog-segment van de markt. Vanaf heden is het merk Holland Haag opgevolgd door COSI.

De naam Holland Haag is een sterke naam, met al bijna 100 jaar naamsbekendheid, deze naam zal dan ook niet zomaar verdwijnen. De drie merken: CATCH, COSI en CACHET, zijn te vinden onder de paraplu naam By Holland Haag.

Het motto van het merk COSI luidt: 'geef kleur aan het leven'. De COSI collectie bevat gordijnstoffen die bedoeld zijn, om van je huis een echt THUIS te maken.

Juiste emotie
Met deze drie merken kan Holland Haag haar collecties nog beter positioneren in de markt. "Dankzij een actief marketingbeleid, zowel online als op de winkelvloer, zijn de stoffen nog beter zichtbaar en is het nog eenvoudiger om de beleving rond raamdecoratie over te brengen op de consument. Het gaat erom, dat bij de consument de juiste emotie wordt geraakt, zodat deze zichzelf kan identificeren met het merk en gemakkelijk een keuze kan maken. Daarnaast zijn de drie merken internationaal te gebruiken en dat is belangrijk voor de export", laat een woordvoerster weten.

Apollo en Barista

"COSI wordt gelanceerd met de CARTE COLORI collectie, een collectie die je interieur verrijkt, waarmee je jouw huis comfortabel en gezellig kunt maken. De collectie bestaat uit eigentijdse stoffen met veel kleuren om uit te kiezen. Om te ontkomen aan alle indrukken van de dag verlangen veel mensen naar een huis waar ze tot zichzelf kunnen komen en zichzelf kunnen zijn; een aangename plek om te zijn, een ECHT THUIS. Maar ook een plek die geheel naar eigen smaak in te richten is. Met kleur en de unieke dessins van COSI kun je op een eenvoudige wijze je huis een eigen identiteit geven, zodat het echt bij je past. De keuze voor de gordijnstoffen speelt daarin een belangrijke rol!"

Urban Palma en Palma Apollo.

Meer durf
"We zien dat er weer steeds meer gedurfd wordt in de keuzes voor raamdecoratie! Meer uiting, meer durf, meer leven! De verwachting is dat textiel weer meer en meer een toonaangevende rol in huis zal gaan spelen, mede dankzij de akoestische waarde van stoffen. Ook zien we de blijvende trend naar 'groen', we nemen meer en meer planten in huis en willen graag een moestuin. De serres vullen zich met tropische planten. We willen de kleur en het leven van de natuur graag naar binnen halen. Deze trends vind je allemaal terug in de eerste COSI collectie onder de naam CARTE COLORI", legt de woordvoerster uit.

Vivace Paradiso

CARTE COLORI bestaat uit 12 nieuwe kwaliteiten: drie breedte stoffen en negen kamerhoge stoffen. Het zijn uni’s met intense kleuren die kunnen worden gecombineerd met frisse dessins. "De inspiratie voor de dessins vonden we in de natuur, dit zie je aan de natuurlijke tinten, veel bladmotieven en structuren in de stoffen", besluit ze.

Op 29 augustus publiceerde Wonen360 het artikel "Als Holland Haag zien we nog veel groeikansen”

Meer informatie:
Holland Haag
Coenecoop 801
2741 PW Waddinxveen
info@hollandhaag.nl
www.hollandhaag.nl

Publicatiedatum: