Online meubelverkoper denkt na over openen winkel

Je ziet het steeds vaker, webshops die een fysieke winkel openen. Ook online meubelverkoper MOMAA ziet een stenen zaak als mogelijkheid. "Zo kunnen klanten onder meer live houtsoorten en kleuren bekijken. Eerst willen we kijken hoe het concept aanslaat", zegt medeoprichter Chiel Slinkman tegenover de redactie van RetailTrends. "Mocht er in de toekomst behoefte aan zijn dan kunnen we daar in de toekomst naar kijken."

RetailTrends meldt dat MOMAA staat voor Meubels op Maat en is, zoals de naam doet vermoeden, een online platform dat meubels op maat maakt. Het vervaardigt op aanvraag een ontwerp voor een meubel en gaat na akkoord met het betreffende ontwerp aan de slag. Na zes weken wordt het meubel bij de klant bezorgd en geïnstalleerd.

"Hoewel de term maatwerk de associatie met prijzig legt, verwacht MOMAA onder meer door de focus op online goedkoper te kunnen zijn dan andere partijen. De meubelmaker kan daardoor genoegen nemen met wat minder marge dan andere partijen, weet RetailTrends. "Bij ons is ondertussen gebleken dat wij niet duurder hoeven te zijn dan een standaard product uit een meubelzaak", aldus Slinkman. "Daar zitten natuurlijk ook forse marges op."

Lees het complete artikel hier.

Meer informatie: www.momaa.nl


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


© Wonen360.nl 2019

Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven