BD Line presenteert een nieuwe formule voor de dealers om de
consument aan zich te kunnen binden. "Prijs, kwaliteit, kennis en service blijven zoals gewend van BD Line', zo kondigt het bedrijf aan. "Met het nieuwe concept genaamd BOXBLINDS biedt BD Line vanaf september 2019 een echt vernieuwend antwoord in de raamdecoratie markt. Internet, prijsvechters, DHZ ketens en andere aanbieders die direct concurrerend zijn tegen de gerenommeerde retailers, hebben inmiddels een grote hap uit de markt van de raamdecoratie genomen. Hierdoor staan prijzen onder druk en blijven kwaliteit en kennis vaak achter, wat weer tot een ontevreden consument leidt. Klanten doen hun huiswerk online en lopen vaker weg vanwege onverklaarbare prijsverschillen, omdat voor hen het verschil in kwaliteit en service te onduidelijk is."
"BOXBLINDS zorgt ervoor dat deze prijsdiscussie tot het verleden behoort en dat de retailer de klant in de winkel houdt. Zo kan
de retailer zich focussen op de klant en het juiste advies en behoudt hij of zij de optie tot up-selling en de verkoop van interieur gerelateerde producten."
Het doel van BD Line
''Een vaste partner zijn in de Benelux-retail en zorgen voor klant en consument door prijs en kwaliteit op realistische wijze bij elkaar te brengen. We maken gebruik van de nieuwste mogelijkheden in web toepassingen (waaronder o.a. online bestellen door onze dealers) en snelle logistieke oplossingen. Iedere order zal direct vanuit onze fabriek aan de dealer worden verzonden, zodat we de snelste levertijden kunnen garanderen.''
Introductie
Op de InCoDa 2019 te Gorinchem wordt BOXBLINDS gepresenteerd en zullen de eerste 500 collecties beschikbaar zijn. Dealers kunnen zich ter plekke of van tevoren inschrijven om zeker te zijn van de BOXBLINDS collectie.
Meer informatie:
BD Line
www.bdline.nl