Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
''Plastic or planet, it’s time to choose''

Ultima bedden presenteert nieuwe collectie

''Plastic or planet, it’s time to choose''. Met deze slogan presenteert Ultima bedden de nieuwe collectie onder het merk van Sleep On SEAQUAL.
Plastic in onze wateren is een wereldwijd probleem. Maar er zijn oplossingen. SEAQUAL™ organiseert in heel Europa conventies en bijeenkomsten om de oplossing aan te dragen. Zo veel mogelijk verzamelen en daarna recyclen naar mooie materialen.

Ultima bedden heeft een samenwerking met een aantal bekende (grondstoffen) leveranciers gekozen. BekaertDeslee voor de exclusieve gerecyclede tijken en Latexco voor het nieuwe ACE FOM. Dit nieuwe schuim is een mengsel van latex en HR schuim. De latex die gebruikt wordt zijn alle restanten en snijafval uit hun productie. Hergebruik dus.

De collectie is onderverdeeld in collecties. De volkernschuim collectie genaamd Turtle® en de kies-je-comfort collectie die gedoopt is tot de Dolphin®.
De Turtle® collectie heeft 2 soorten schuim om uit te kiezen. ACE FOM en natuurlatex. Beide mooie kernen met een exclusief anatomisch profiel. Het comfort blijft het belangrijkste.

De Dolphin® collectie is de droom van iedere consument en winkel. Op weinig ruimte veel keuze. Kiezen uit verschillende ondersteuning vanuit de vering en 5 soorten comfort van 5 centimeter dik. Gemiddeld gebruikt men bij matrassen maar 3 cm dik. Wij kiezen bewust voor 66% meer comfort in onze losse ingebouwde toppers.
Deze beide collecties zijn voor 99%, aantoonbaar, recyclebaar. Geen loze woorden, maar daden.

Voor de marketing in de winkel is een duidelijk sprekend en herkenbaar beeld ontworpen. Een ijsberg die niet alleen het topje laat zien, maar ook de 90% onder water. Nu kunnen wij de consument meenemen in dit feel-good verhaal. Extra argument is ook de bijdrage die Ultima Bedden en de dealer doen. Per verkocht matras zal er een bedrag overgemaakt worden naar SEAQUAL™ om meer kusten en wateren schoon te krijgen. Zelfs onze Noordzee zal aandacht krijgen. De social media zullen met veel beeldmateriaal gevuld gaan worden in de komende online campagnes. En samen met SEAQUAL™ zal Ultima Bedden veelvuldig in het nieuws komen.

Deze collectie zal gepresenteerd worden op de Vakbeurs Slapen in Baarn op 1-3 september. Alle winkels worden uitgenodigd de stand te bezoeken.

Meer informatie:
Ultima Bedden
Tel: 078-674 54 34
verkoop@ultimabedden.nl  
www.sleeponseaqual.nl   
www.ultimabedden.nl 

Publicatiedatum: