Sinds vorige week is interieurmerk Luxaflex® gestart met de nieuwe campagne Beauty of Light. De producent van raambekleding organiseert een fotowedstrijd en roept Nederlanders op om lichtinval op een unieke manier vast te leggen. Voor deze campagne wordt samengewerkt met interieur-, design- en fotografie influencers op Instagram. De hoofdprijs is een reis naar het mooiste licht ter wereld: het Noorderlicht.
Magie van licht
Silvia Jagtenberg van Luxaflex® Nederland licht de campagne toe: “Licht speelt een grote rol in ons leven. Het maakt je ’s ochtends wakker, vrolijkt je op en geeft je energie. Maar lichtinval kan ook prachtige effecten creëren en de sfeer bepalen. Om de magie en schoonheid van het licht te vieren, roepen wij iedereen op om hun mooiste sfeerbeelden te delen.”
Reis naar het Noorderlicht
Om kans te maken, dienen deelnemers op de actiewebsite beauty-of-light.nl en op social media een foto te posten met #beautyoflight. Het doel is om zoveel mogelijk stemmen te verzamelen. Uit de tien foto’s met de meeste stemmen kiest een vakjury één winnaar. Hij of zij wint een volledig verzorgde reis voor twee personen naar Fins Lapland om daar het Noorderlicht te bewonderen. Meer uitleg en de actievoorwaarden zijn te vinden op beauty-of-light.nl.
De tien foto’s worden ook tentoongesteld op de Interieur Collectie Dagen (InCoDa), een belangrijke interieurvakbeurs op het gebied van vloeren, raamdecoratie, stoffen en wandbekleding. Luxaflex® introduceert hier een aantal nieuwe collecties raambekleding en opent hier een Inspiratiecafé.
De campagne loopt tot en met 25 augustus 2019 en is in samenwerking met communicatiebureau LEWIS.
Meer informatie:
Luxaflex
www.luxaflex.nl