Een Zwolse raamdecoratiespecialist, een behoorlijk grote speler op de Nederlandse onlinemarkt (naar eigen zeggen heeft het al meer dan 1,2 miljoen ramen bekleed), gooit de knuppel in het hoenderhok. Als eerste bedrijf in de branche verhoogt het de garantietermijn van vijf naar liefst acht jaar. Daarmee wil men de klanten nog meer zekerheid bieden en aantonen dat zij volledig achter de producten staan.
Het is Veneta die het als eerste aandurft om de garantietermijn met drie jaar extra te verlengen. Het bedrijf vindt vertrouwen winnen van een klant is erg belangrijk. "Zeker als de prijzen van de goedkope gordijnen bij ons ook nog eens tot wel 40% lager liggen dan een specialist in een fysieke winkel. Ontstaan er dus twijfels om voor de voordeligste te kiezen omdat je denkt dat goedkoop duurkoop is? Niet nodig! Wij hebben ruim 45 jaar ervaring en al die tijd garant gestaan voor kwaliteit", laat een woordvoerder van de Zwolse raamdecoratiespecialist aan de redactie van RTV Focus weten.
Meer informatie:
Veneta
www.veneta.com