Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Steeds meer buitenlandse merken weten de beurs te vinden

showUP is dé kick-off van het inkoopseizoen

Zondag 1 en maandag 2 september 2019 staat Expo Haarlemmermeer in het teken van showUP. Onmisbaar voor iedereen die werkt in de home-, gifts- & kidsbranche. Niet alleen om de nieuwste collecties in te kopen en trends te ontdekken, maar ook om inspiratie op te doen en te netwerken.

showUP staat bekend om de mooie mix van deelnemers. Bekende namen en startende labels zie je hier naast elkaar. Tal van nieuwe merken uit binnen- en buitenland zijn in Nederland alleen op showUP te zien. Een unieke kans dus voor winkels en concept stores die een bijzondere aanvulling voor hun assortiment zoeken.

showUP is opgedeeld in overzichtelijke en inspirerende zones. Zo vind je kids- en babyproducten in growUP en is er in het segment startUP@showUP ruimte voor 8x jong ontwerptalent. Verder niet te missen is de halfjaarlijkse trend-update in de vorm van een presentatie en installatie van buro jantrendman.

listenUP
En er is meer. listenUP is het lezingenprogramma waar van experts en trendwatchers de bezoeker bijpraten over actuele onderwerpen en ontwikkelingen. Nieuw deze keer is de sessie van Trend Forecasters Hanneke Kamphuis en Marly Witteveen. Beiden hebben een achtergrond in retail en design en vertellen over trends in Botanical Lifestyle. Ook nieuw is de sessie van Marie Gon over Color Navigator System, een vernieuwend en breed inzetbaar kleursysteem.

The Store
Met The Store wil showUP laten zien hoe je in een winkel één thema toepast op een concept, styling en een collectie. Dit jaar is het thema Decor & Dessin. We gaan een presentatie zien met prints en patronen in allerlei soorten en maten. Alle producten in The Store kunnen ingekocht worden bij de deelnemers van showUP.

Danish Design meets the Dutch
Steeds meer buitenlandse merken weten de beurs te vinden. Deze najaarseditie zijn er opvallend veel Scandinavische inschrijvingen. Denk aan merken als OYOY, Monica Petersen en Vifa Copenhagen. Ze staan zij-aan-zij met Nederlandse merken als Agatha Amsterdam, Stoned Marble en Llimited tableware.

UPcycle // ZERO waste
Veel labels maken zich sterk voor duurzaam design. Dat doen ze door te recyclen, bewust te produceren of door een product te maken dat duurzaam gedrag stimuleert. UPcycle // ZERO waste werd in februari gelanceerd op showUP en zal in september weer een prominente plek krijgen op de beurs. Een 10-tal conscious brands laten zien dat bewust produceren en consumeren de toekomst heeft. Het levert mooie producten op die voor veel winkels interessant zijn.

Ba Hoe installatie
Op showUP is de kleurrijke Ba Hoe installatie van Ulrike Jurklies (mo man tai) te zien. Digitaal gedrukte eco-stoffen in felle kleuren verwelkomen de bezoekers op verrassende wijze bij de entree. De Ba Hoe Lounge is een spectaculaire 13 meter lange wand met bijpassende zitelementen in diverse kleuren en geometrische vormen.

Datum: 1 en 2 september 2019
Openingstijden: 10.00 – 18.00 uur
Locatie: Expo Haarlemmermeer, Vijfhuizen

De locatie is dichtbij de luchthaven van Schiphol AMS en is gemakkelijk te bereiken met de auto en het openbaar vervoer.

Gratis toegang na registratie op www.showup.nl

Publicatiedatum: