De M.O.W. in het Bad Salzuflen Exhibition Centre heeft talrijke nieuwe inschrijvingen ontvangen. De meubelbeurs voor het middensegment van de markt belooft een zeer aantrekkelijk assortiment, te zien van 15 tot 19 september 2019. Ook is er een grote verscheidenheid aan exposanten uit verschillende landen. Het internationale aanbod strekt zich uit van Denemarken tot India en van zelfbediening tot stationair en online gebruik. Alle meubelverkopers kunnen zich verheugen op de innovatieve functionaliteiten van M.O.W. 2019.
Al 35 jaar vindt de vakbeurs plaats in het hart van Europa en steeds meer exposanten brengen hun innovatieve ideeën naar deze niche. Deze bedrijven verrijken de M.O.W. en vergroten daarmee de mogelijkheden voor de branche. “Om succesvol te blijven zijn openheid en moed noodzakelijk, want de klant verwacht elke keer weer nieuwe ideeën.”
Daarmee onderstreept de algemeen directeur van M.O.W. Bernd Schäfermeier het belang van nieuwe onderwerpen op de beurs. Er komen bijvoorbeeld verschillende gezamenlijke stands. India, Litouwen en Rusland presenteren zich als veelzijdig productieland met leuke, nieuwe bedrijven en sprankelende ideeën. Een bezoek is dus een must. Net als voorheen zal ongeveer 90 procent van de branche in Duitsland aanwezig zijn. Wie hen wil ontmoeten, moet naar Oost-Westfalen gaan.
Service inbegrepen
De M.O.W. zal het verblijf tijdens de beurs meer dan comfortabel maken. De toegang, parkeren, eten en drinken, catalogus en WLAN zijn inbegrepen in de service. Hetzelfde geldt voor het beursfeest van dinsdag, waar de gehele industrie samenkomt.
In 2018 bezochten meer dan 5.000 handelsondernemingen het M.O.W., waaronder Europese inkoopverenigingen, winkelketens, specialisten, conventionele meubelhandelaren, studio's, zelfbedieningswinkels etc. De meeste bezoekers kwamen uit Nederland, België, Frankrijk, Italië, Zwitserland, Oostenrijk en Polen. Vorig jaar exposeerden er 462 bedrijven uit 36 landen.
Bron: www.mow.de