Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Driedaagse huisshow in Antwerpen trekt veel belangstelling

Dirk Steenbeke van Passe Partout: "We willen een warm bedrijf zijn, knuffelen onze klanten"

Een praatje hier, een praatje daar. Dirk Steenbeke heeft oog voor alle bezoekers van zijn huisshow, die van zondag 2 t/m dinsdag 4 juni plaatsvond in het gebouw Kunst aan de Stroom (KAS) in Antwerpen. Toch is de directeur van Passe Partout niet helemaal tevreden, ook al draaide hij de beste huisbeurs ooit. Het was bijvoorbeeld maandag zo druk dat hij én zijn Passe Partout agenten niet iedereen te woord konden staan. "En dat ligt mijlenver van onze DNA. Wij zijn nog steeds super trots dat klanten soms 2, 300 kilometers rijden, in de file moeten staan etc. om onze huisshow te komen bezoeken! Machtig toch? Daarom moeten en gaan we voor 2020 kijken of we het aantal dagen kunnen rekken, zodat de bezoekers meer verspreid kunnen komen. Maandagmiddag hadden we op een bepaald moment 47 vaste klanten tegelijk binnen. Dat is natuurlijk prachtig, maar we willen ze het liefst allemaal spreken en dat lukte nu onvoldoende", vertelt Dirk.

Dirk Steenbeke: "Wij verkopen geen meubelen, maar een beleving."

In het prachtig ingerichte gebouw KAS op Linkeroever in Antwerpen werden in de afgelopen drie dagen vele honderden belangstellenden verwelkomd. Haans Lifestyle BV uit Tilburg had het driedaagse evenement aangekleed met exclusieve decoratieve producten, verlichting, kussens, windlichten etc.
Het is dinsdag 4 juni rond de middag als we eigenaar Rens Haans spreken. "Het is super goede show, ik ben tot nu toe heel tevreden", geeft hij aan. "Klanten weten dat we uitgebreid de tijd voor ze nemen. In combinatie met deze mooie locatie en de sfeervol ingerichte afdelingen is het plaatje compleet. Vorig jaar was het al de beste huisshow ooit, dit jaar is het nog beter. We hebben weer meer belangstellenden over de vloer gekregen." 

Rens Haans van Haans Lifestyle BV uit Tilburg.

Haans Lifestyle werkt in De Woonindustrie samen met Passe Partout. De showroom daar is door Rens aangekleed en gedecoreerd. Dirk Steenbeke: "We hebben een klik. Die is gekomen nadat ik vlak voor een in Bergen op Zoom te houden huisbeurs zonder decoratieve artikelen kwam te zitten, omdat de leverancier failliet ging. Ik belde vervolgens naar Rens en in mum van tijd had hij alles geregeld." Sindsdien kleedt Haans Lifestyle ook zijn beurzen aan in Keulen en Brussel.
Rens: "De bezoekers van de huisshow komen in de eerste plaats voor de meubelen, maar in de loop der jaren verkopen we steeds meer. "

Nieuwkomer op de huisshow in Antwerpen was Sense Company. Menno van Weezel (links) en Stefan Suetens maakten vele bezoekers het belang van geurbeleving in een (woon)zaak duidelijk. Niet zonder succes, want de mannen hebben er de nodige nieuwe klanten bij gekregen.

Dirk Steenbeke: "Sfeer is heel belangrijk. Wij verkopen geen meubelen, maar een beleving. Daar staan we al jaren voor. In de afgelopen vier jaar is onze omzet spectaculair toegenomen. Dat komt onder meer door: de aanpassing van onze collectie, minder maar beter uitgewerkte nieuwigheden, uiteraard onze topagenten", zegt hij met een knipoog, "maar zeker ook door de hele perceptie rond ons coffee table book, die we sinds 2015 jaarlijks uitbrengen. Tevens zijn we veel actiever op social media geworden. We worden meer en meer een clubje. Dat blijkt ook wel weer uit de hoeveelheid aanmeldingen voor de consumentenavond die nu donderdag plaats vindt. Liefst 267 mensen hebben zich ingeschreven. En wat is er nou mooier als iemand spontaan zegt fan van ons merk te zijn. Dat is toch kicken!
Ik denk dat ons totaalplaatje klopt. Niet alleen ons assortiment en de beleving, maar ook mijn mensen zorgen daarvoor. Passe Partout is een 'wij-verhaal'. We doen het samen, samen rollen we het verhaal van Passe Partout verder uit. Iedereen werkt bij ons met passie en liefde. Het gaat er dan ook niet om 'wat' je doet, maar 'hoe' je het doet. Dat is een gevoel. Dat heb je of dat heb je niet. We willen een warm bedrijf zijn, knuffelen onze klanten. Omdat we ze nog steeds dankbaar zijn dat zij in ons verhaal geloven en onze modellen verkopen." 

Klik hier om de fotoreportage van de huisshow te bewonderen.

Meer informatie:
Passe Partout 
Wilfordkaai 10B/C
9140 Temse (Belgium)
info@passepartoutnv.be
www.passepartoutnv.be

HAANS Lifestyle 
Maidstone 24 
5026 SK Tilburg 
+31 13 594 7947 
info@haanslifestyle.com
www.haans.com