Hotelkamers met een ‘wow’ effect sieren de onlangs gelanceerde website van Hotelinside. De hospitality inrichter heeft het tienjarig bestaan aangegrepen om de buitenwereld te laten zien wat er mogelijk is op het gebied van hotel- en horeca inrichting. Een onderscheidend interieur, met maatwerk producten en unieke details, zijn daarbij het uitgangspunt.
Joëlle Franssens is het gezicht achter Hotelinside. ''Voor elke klant iets unieks kunnen afleveren'' is haar motto. We importeren zelf stoffen vanuit de hele wereld, speciaal op wens van de klant. Vanuit die gedachte richtte ze de afgelopen jaren tientallen hotels, restaurants en andere horeca-interieurs in. Van 'Van der Valk' en Fletcher Hotels tot verschillende eetgelegenheden en grote wokrestaurants.
Met het tienjarig bestaan, wordt ook de nieuwe website gelanceerd.
Waar een groothandel een afgebakend assortiment levert, levert Hotelinside waarnaar men op zoek is. Elk product wordt op maat vervaardigd. Of het nu gaat om een bepaald type meubel, gordijn of bedcover, stoffen met een zelf ontworpen bedrukking, brandvertragende op maat gemaakte stof voor dim-out gordijnen of speciaal geweven stoffen voor uw unieke bedcovers. Bijna alles kan en dat levert verrassende, zo niet verbazingwekkende resultaten op.
De website toont een greep uit de projecten en de vele, inspirerende mogelijkheden.
Meer informatie:
Hotelinside
Joëlle Franssens
info@hotelinside.nl
www.hotelinside.nl