Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
''Wij nemen voor eerste keer deel aan volgende IMM en gaan de grens over naar onze Oosterburen''

Bodilson viert dit jaar zijn 5 jarig bestaan

Bodilson viert dit jaar zijn 5 jarig bestaan. Het merk is onderdeel van de Coming Group. Deze vierde onlangs haar 25 jarig bestaan. Onder de paraplu vallen tevens de merken Coming Lifestyle, Coming Kids en KidsDepot, waarvan Boris Jansen en Denise Aartsen de eigenaren zijn. Het is een echt familie bedrijf. Dat merk je aan de cultuur; hands-on, niet lullen maar poetsen! Altijd met een grote glimlach op het gezicht.

Boris is de zaak gestart en schoonzus Denise is een aantal jaren later ingestapt na een carrière bij Nijman International, wat nu onder DeMandemakersGroep valt. In Nederland werken 20 collega’s en in Polen 100. VSW is de logistiek partner. Denise: “Binnen de collectie Coming Lifestyle maken we al vele jaren banken en fauteuils. Ontwerp in eigen huis. Productie in eigen fabriek. Door een slim productiesysteem kunnen we binnen 3-5 weken leveren aan de dealer. Alles op commissie basis. We bieden een brede keuze aan maten, opstellingen, stoffen, leersoorten en kleuren.”

De collectie Bodilson gaat een stapje verder. Centraal staan de gestoffeerde meubelen, maar dan in een totaal presentatie. Een collectie voor de woonkamer met een modern industriële twist in het midden/hoog segment.

Frits Deubel, Raissa Welten en Lisa Ruiter zijn het aanspreekpunt voor de dealers. Verkoopdirecteur Frits: “We werken met selectieve distributie. De dealers die Bodilson verkopen zijn hip en trendy. Seven Days More Living was de eerste dealer die voor een Shop in Shop koos. Ze zijn gevestigd in een geweldig pand in hartje Delft, een oude bakkerij. Naast 125 m2 collectie Bodilson, verkopen ze merken die aansluiten bij de doelgroep. Het merk groeit snel. Inmiddels zijn er meer dan 200 dealers in Nederland en België waarvan 22 Shop in Shops. Door de collectie bij elkaar te presenteren ontstaat de wereld van Bodilson. Het geeft beleving aan het merk wat resulteert in meer verkoopkansen. De omzet per m2 ligt hoog in een Shop in Shop.’’



Sales Stylist Lisa: ‘’We ontzorgen de dealer door 2x per jaar de shop te restylen. Samen maken we het nieuwe plan voor de shop. We behangen, schilderen en zetten alles op de plek. We zorgen voor marketingmateriaal, zijn actief in de on- en offline media en geven training aan het personeel.”
Sales Stylist Raissa: “De samenwerking met de dealer staat voor ons centraal. Je komt het merk niet tegen bij grote e-commerce bedrijven. Bodilson is geen keiharde franchise formule. De kennis van de locale dealer + onze onderscheidende collectie zorgen voor de win-win.”
Het merk zal de volgende IMM Keulen voor het eerst gaan deelnemen. Frits: “We zijn klaar voor de volgende stap en gaan de grens over naar onze Oosterburen. Super toll!

Meer informatie:
Bodilson
sales@bodilson.com  
www.bodilson.com 

Publicatiedatum: