Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Uitgeroepen tot Cross Media Innovatie van het Jaar

Bedtijdverhaal van Auping valt in de prijzen

In Amsterdam zijn de Cross Media Awards 2019 uitgereikt. Het Auping Bedtijdverhaal voor Google Home is daarbij uitgeroepen als Cross Media Innovatie van het Jaar. De jury onder leiding van voorzitter Guido van Nispen was lovend: "Niet het innoveren om het innoveren maar het gebruik van voice voor een optimale consumer experience. Auping voegt als oud bedrijf met storytelling een nieuwe dimensie toe aan het product. En dat past uitstekend bij slapen. De uitwerking is goed gedaan, passend bij het merk. De technische beperking van de robotachtige stem van de smartspeaker is in deze innovatie juist positief uitgebuit: er is nagedacht over een stemoplossing die prettig is om naar te luisteren."

Een woordvoerder van Auping laat weten er heel blij en trots mee te zijn. "Wij feliciteren Greenhouse en Mindshare Netherlands met deze prachtige erkenning voor ons project." 

Het verhaaltje voor het slapengaan dat kan worden aangeroepen via Google Home sluit aan bij Aupings merkcampagne 'Met Liefde'. Het bed is naast de plek waar je slaapt ook een plek om te praten, te troosten, te relaxen en voor veel gezinnen ook om samen een verhaaltje te lezen voor het slapengaan. Een plek voor aandacht voor elkaar. Door hardop "Hey Google, praat met Auping bedtijdverhaal" te zeggen kan de gebruiker de Google Home-speaker vragen om een verhaaltje te vertellen. Het interactieve verhaal ‘Bram en het magische bed’, ingesproken door Birgit Schuurman, wordt voorgelezen en tijdens het verhaal vraagt de speaker de luisteraars om actief mee te doen. Een interactief verhaal dus, waarmee het liefdevolle moment van het verhaaltje voor het slapengaan voor ouders en kinderen nog magischer wordt.

Meer informatie: www.nederlandsmedianieuws.nl