Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Aanpassing kleur foutmelding levert fonQ vijftien procent hogere conversie op

Door de kleur van een foutmelding oranje in plaats van rood te maken, heeft fonQ de conversie met vijftien procent verhoogd. “Zo zie je dat kleine psychologische aanpassingen voor grote effecten kunnen zorgen”, vertelde neuromarketeer en onderzoeker Tim Zuigeest van ST&T Research tijdens het event Catch the Shopper, zo meldt RetailNews.

Publicatiedatum: