Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Commercial CBW-erkend is te zien op de Nederlandse tv bij de Ster

Van der Stelt: "Zorg voor goed ingevuld profiel, waardoor optimale vindbaarheid ontstaat"

Sinds kort is op de Nederlandse televisie bij de Ster (npo1, npo2 en npo3) de commercial van CBW-erkend te zien. Het gaat hierbij om een boost-campagne om consumenten er opnieuw van te doordringen dat kopen bij een CWB-erkende retailer stukken slimmer is dan gokken met vertrouwen en geld in winkels die niet aangesloten zijn.

Volgens Bert-Jan van der Stelt (zie foto), branchespecialist wonen bij INretail, is de commercial vrij simpel. "Er zit geen woord Chinees bij. Dat juist vind ik zo goed. De boodschap is helder: je moet er toch niet aan denken dat de nieuwe bank of die mooie vloer waar je zolang voor gespaard hebt, wegens faillissement of andere redenen wordt geannuleerd? Dat je, nog los van je teleurstelling, ook nog eens je aanbetaling kwijt bent. Of, ook erg, dat de ondernemer niet thuis geeft als er van alles aan het product mankeert."

Van der Stelt vindt ook dat de waarde van dit label verbeterd kan worden. Een label dat consumenten latent wel kennen, maar waar ze nog niet genoeg bij stilstaan of bewust mee omgaan. "Dat kan en moet beter, daar kunnen alle ondernemers zelf ook aan bijdragen. Zet bijvoorbeeld zelf een linkje op je website naar het filmpje. Zo maak je voor je klant meteen duidelijk dat jij in ieder geval CBW-erkend bent. Je klant ziet ook gelijk wat het inhoudt. 
Profiteren van CBW-erkend kun je als ondernemer trouwens nadrukkelijk nu de site www.cbw-erkend.nl een upgrade heeft gehad. Als zoekplatform voor consumenten die op zoek zijn naar een erkende woonwinkel, is hij fors verbeterd. En ja, ze staan er echt allemaal op, ook jij wordt gevonden. Nieuw is de mogelijkheid om een volledige gepersonaliseerde profielpagina op te stellen. Daarmee wordt jouw online zicht- en vindbaarheid nog beter. Het is hier tenslotte geen eitjes zoeken."

Tot slot heeft Bert-Jan van der Stelt nog een goede tip: "Zorg voor een helder en goed ingevuld profiel, waardoor optimale vindbaarheid ontstaat, de catch die je wenst! Als alle CBW-erkende collega’s er even werk van maken, biedt de site een perfect totaaloverzicht en profiteert de branche in totaliteit. Heb je hulp nodig bij het optimaliseren van je profielpagina: bel mij of mail naar communicatie@inretail.nl. We helpen je graag verder!" 

Meer informatie: www.inretail.nl