Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Samsung ondersteunt Britse keukenretailers

Samsung Electronics UK is begonnen met het Samsung Kitchen Circle-initiatief. Dit is een programma ter ondersteuning van keukenretailers die producten van Samsung in het assortiment hebben.

Het initiatief zorgt voor voorlichting en ondersteuning door middel van een technisch team. Ook verzorgt het Kitchen Circle-programma een aantal online marketingmaterialen en videomateriaal voor in de winkels. Retailers kunnen bij de introductie van nieuwe producten voorlichting over de betreffende producten ontvangen. Verder worden de aangesloten retailers door middel van een maandelijkse nieuwsbrief op de hoogte gehouden.

Naast het Kitchen Circle-initiatief is Samsung ook van plan om een jaarrond programma in te zetten dat erkenning geeft voor de toewijding van retailpartners. Later dit jaar wordt in verband met dit programma een prijsuitreiking georganiseerd. Volgens Mark Seaman van Samsung UK en Ierland is het programma bedoeld om de relaties met de keukenretailers persoonlijker te maken.

“Bij Samsung hebben we een team van mensen dat ontzettend gepassioneerd over keukens is. We zijn van mening dat het Samsung Kitchen Circle-programma echt voor een manier zorgt waarop dat enthousiasme wordt overgebracht en waarmee we voor meer engagement met onze keukenretailers kunnen zorgen”, aldus Mark Seaman.

“We groeien met de keukenretailers mee en leren continu van onze klanten. Ons doel is om het partnerschap met ons zoveel mogelijk de moeite waard te maken. We organiseren daarom veel gelegenheden waarbij het succes van de partners wordt erkend, er ruimte wordt gegeven voor feedback naar ons toe en om samen onze gedeelde expertise verder uit te bouwen.”

Bron: KBBDaily.com