Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
'Bedoeld voor passievolle ondernemers'

Dealers gezocht voor Notes interieurparfums

Home Society, leverancier van woonaccessoires en Bridgewater home fragrances, introduceert een nieuwe geurlijn huisparfums, namelijk de Notes interior perfume. ''Het minimalistische design en de subtiele geuren maken Notes met haar goede prijs-kwaliteitsverhouding perfect voor zowel winkelier als consument.''

Tijdens een brainstormsessie over nieuwe producten kwamen de collega’s van Home Society op het idee van een home fragrance concept. En dan in het bijzonder een concept dat aansluit bij het moderne nordic interieur dat nu populair en veel in woonbladen te zien is.
Op de vraag hoe die geurlijn er dan uit zou moeten zien en aan welke eisen het moet voldoen kwam het antwoord dat de kwaliteit absoluut hetzelfde zou moeten zijn als de geurlijn van Bridgewater, maar dan met een meer minimalistische 'look and feel' die moeiteloos in het meer urban interieur past.

Twee jaar geleden legden Dolf en Gaby al het idee voor aan een kaarsenproducent en partner. Dolf Vrijenhoek is directeur van Home Society, Gaby Heezen is Creative Quality Manager. De twee zijn niet over een nacht ijs gegaan. Na gedegen onderzoek en veel research is de onderneming een samenwerking aangegaan met hun Amerikaanse partners die, gelukkig, voor de stedelijke Amerikaanse markt ook veel mogelijkheden zagen voor een nieuwe fragrance lijn met Europees design. Dolf: “Vanuit deze fijne samenwerking is Notes interior perfume ontstaan.”

Gaby vertelt over de doelgroep. “Dat zijn de power moms. Een vrouw die midden in het leven staat, weet wat ze wil, een eigen smaak heeft en brede interesses op het gebied van fashion en interieur. Ze houdt van minimalisme, staat voor no-nonsense, eenvoud en ze doet inspiratie op via instagram en pinterest. Leeftijd van deze doelgroep? We zeggen 25 tot 55 jaar maar vergeet de meiden tussen 15 en 25 jaar niet en vlak tegenwoordig ook de 55-plusser niet uit. Eigenlijk is Notes met het minimalistische design tijdloos en leeftijdloos door haar eenvoud.”

Naamgeving
De naam Notes komt voort uit de geurindustrie. Ieder parfum wordt namelijk gecreëerd op basis van drie geurnoten; de basis notes, middel notes en top notes. Met de juiste combinatie en blends van deze drie notes worden geuren gecreëerd. Dolf: “De meester parfumeurs in Amerika zijn hier bijzonder goed in, zij hebben al meer dan 25 jaar ervaring met het samenstellen van de juiste geur voor elke sfeer. Alle geuren worden in eigen laboratorium bedacht en ontwikkeld. Sommige fragrance oils hebben tot wel 250 verschillende ingrediënten.”

Het concept omvat een serie van tien geuren, allemaal voorzien van een Romeinse cijfer. De geparfumeerde kaarsen zijn verkrijgbaar in drie maten. De brandtijd van een small glass candle is tussen de 30 tot 40 uur, de medium glass candle 80 tot 90 uur en de large glass candle brand wel 110 tot 120 uur

Op zoek naar Notes selected dealers  
Dolf vertelt dat Notes is bedoeld voor passievolle ondernemers die er een stukje winkeloppervlak aan willen wijden. “Met ons nieuwe home fragrance concept creëren we een geurbeleving in je winkel waar alle zintuigen geprikkeld zullen worden en waarmee je klant zich zeker kan identificeren. Het minimalistische design en de subtiele geuren maken dat Notes een verrijking in je winkel zal zijn.”

Home Society neemt de kosten van de display (exclusief vulling) voor haar rekening en geeft ook bij iedere nieuw te plaatsen display een pakket promotiematerialen cadeau. Dolf: “Als ondernemer ben je altijd op zoek naar het hoogste rendement en klanttevredenheid voor je bedrijf. Wij geloven dat Notes home fragrance alle ingrediënten in zich heeft om beide te bieden.”

Meer informatie:
Notes Interieur parfum
Home Society by Joker Import
T +31 0 252 760 760
info@homesociety.nl
www.homesociety.nl