Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Amsterdams woonlabel ziet omzet met bijna 30 procent toenemen

FEST werd opgericht in 2013 vanuit een persoonlijke behoefte naar goed ontworpen meubilair, zonder de high-end prijzen. Eigenaar Femke Furnée besloot om in deze behoefte te voorzien door zelf betaalbare meubelen en woonaccessoires te ontwerpen.

Begin vorig jaar werd in Utrecht een flagshipstore geopend, naast de bestaande winkel in Amsterdam. Het label heeft 2018 afgesloten met een omzet van 3,5 miljoen euro, zo valt te lezen bij RetailTrends. Dit is een ruime groei van bijna dertig procent, ten opzichte van het vorige jaar. 

De meubelcollectie wordt volledig in Europa geproduceerd - de meerderheid zelfs binnen Nederland. Het label heeft haar eigen designteam, maar nodigen ook regelmatig gastontwerpers uit. Samen wordt een betaalbare collectie van high-end kwaliteit geproduceerd. FEST heeft op dit moment ruim 150 verkooppunten in twintig verschillende landen.

Meer informatie:
Fest Amsterdam
Tel: 020 261 51 60
service@festamsterdam.com   
www.fest.amsterdam

Publicatiedatum: