Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Nieuwe creative director Natuzzi:

''Wens is om imago van een van bekendste meubelmerken ter wereld verder te ontwikkelen''

Natuzzi heeft een nieuwe Creative Director & Stylist. Volgens de Italiaanse fabrikant is Pasquale Junior Natuzzi nu verantwoordelijk voor deze functie. De 28-jarige is sinds 2012 in dienst van het bedrijf. Van maart 2016 tot juli 2017 was hij aanvankelijk werkzaam als Marketing Program Manager, van maart 2016 tot juli 2017 was hij Global Communication Director en Deputy Creative Director, waarbij hij de wereldwijde marketingstrategie van de gestoffeerde meubels aanstuurde. Vervolgens werd hij in juli 2017 benoemd tot Chief Marketing & Communication Officer. Hij blijft deze functie ook uitoefenen.

"Ik ga deze nieuwe uitdaging aan met enthousiasme, verantwoordelijkheidsgevoel en de grote wens om het imago van een van de bekendste meubelmerken ter wereld verder te ontwikkelen", zegt Pasquale Junior Natuzzi, blij met zijn promotie. "Natuzzi is een merk met een zestigjarige geschiedenis en een duidelijke strategie: de transformatie van meubelfabrikant naar lifestyle merk. De collecties, winkelbeleving, communicatie, marketing en klantenservice moeten de visie van het label omarmen. Want alleen door een holistische benadering kunnen we het merk projecteren in een moderne, onderscheidende en creatieve taal met een hoog ervaringsniveau en zo onze gemeenschap van merkliefhebbers creƫren."

Bron: Moebelkultur