Abonneren

Vacatures

Top 5 - gisteren

Top 5 - afgelopen week

Top 5 - afgelopen maand

Weer

Fotoreportage 29e beurs voor decoratie en interieurinrichting

Cocoon laat dalend aantal bezoekers zien

De grootste woon- en interieurbeurs van België sloot afgelopen zondag 25 november de deuren na een kleurrijke editie. Volgend jaar wordt de 30e editie georganiseerd, dan vindt deze plaats van 15 tot en met 24 november. De organisatoren zijn van plan dit niet zomaar voorbij te laten gaan.

Voor de 29e editie van Cocoon, georganiseerd door Fisa, werden bepaalde aspecten aangepast zodat bezoekers de beurs op een andere manier konden ontdekken. Elke dag een ander thema: Wereldtoiletdag, Curry Day, Movember Day en Black Friday.

Deze editie van Cocoon mocht echter minder bezoekers verwelkomen dan vorig jaar. De uitnodigingen voor de avant-première van Cocoon, die plaatsvond op vrijdag 16 november, worden elk jaar via de post verstuurd. "Wij willen opmerken dat alleen deze avond minder bezoekers trok. De oorzaak hiervan is een staking bij Bpost. Heel wat bezoekers kregen daardoor hun uitnodiging veel later dan voorzien en dat heeft geleid tot een daling van het aantal bezoekers",verklaart Marie Franck.

De redactie van Wonen360 heeft na een rondgang met drie personen vrijwel alle exposanten gesproken. Het bezoekersaantal was voor velen toch teleurstellend. Vrijwel alle exposanten gaven aan dat het vrij rustig was. Ondanks dat hebben we toch ook verschillende deelnemers gesproken die mooie successen hebben geboekt en ook dito opdrachten hebben gekregen. 

Klik hier om de fotoreportage te bekijken.

30e editie
Voor de 30e editie zal Cocoon een heel nieuwe beleving aanbieden aan de bezoekers dankzij een huis van 300 m² dat tijdens het salon zal worden ingericht. De bezoekers kunnen vrij rondlopen in de keuken, de badkamer, de slaapkamer en de zitkamer die speciaal voor hen worden ingericht. "Het is de bedoeling om de bezoekers concrete oplossingen te laten zien voor inrichting, opberging en decoratie die zij dan makkelijk kunnen toepassen bij hen thuis. Dit partnership is een manier om de grote merken op de voorgrond te plaatsen en zo in te spelen op de vraag van de trouwe bezoekers van deze beurs."

 


Publicatiedatum:
Auteur:
©



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven