Studenten- en kinderkamers grootste klantengroep

Directeur Printbehang.be: "We hebben aan de vraag van de professionele behanger voldaan"

Het in België gevestigde Printbehang.be is nog niet heel lang op de markt. Begin januari 2018 werd de webwinkel gelanceerd, waar zowel de consument als de professional 'uniek' behang kan bestellen. 

Eén van de eigenaren is Wim de Reu: "Tijdens het inrichten van projecten werd steeds vaker gevraagd naar persoonlijk geprint behang. We stonden bijvoorbeeld vorig jaar op Intirio en hebben heel veel van de professionele behangers geleerd. Die gaven ons te kennen dat ze het liefst met stucco werken. Wij passen onze producten hierop aan en willen hiermee antwoord geven op de vraag van de professionals.''

Een stand van Printbehang.be tijdens één van de woonbeurzen waar ze vertegenwoordigd waren. 

De Reu geeft aan dat studenten een van de grootste klanten zijn. "Ze krijgen een studentenkamer en willen daar bijvoorbeeld een foto van New York. Ook op kinderkamers wordt veel printbehang gebruikt. Een klein stukje muur, dat ook weer makkelijk na een paar jaar te vervangen is."

Door te luisteren naar de vraag van de consument en de professionele gebruikers heeft Printbehang de juiste producten gevonden. "De producten geven het interieur voldoening en voegt persoonlijkheid toe. Daarnaast is het behang ecologisch geprint en voorzien van een greenguard label."

Doordat het behang persoonlijk is, is dit niet in de behangwinkel te vinden. "Dat maakt onze producten uniek", aldus De Reu. Alles wordt op maat gemaakt.

Sinds kort is het bedrijf ook officiële verdeler van SQUID. Wim de Reu: ''Dit zelfklevend textiel is zeer innoverend, omdat je het kan vergelijken met een klassiek gordijn waarbij je niet naar binnen kunt kijken, maar wel naar buiten. Het raamtextiel wordt op de ramen gekleefd en hierdoor zijn geen ophangsystemen nodig. Heel binnenkort zal deze bestelbaar zijn op onze website, zowel bedrukt als niet bedrukt.''

Zelfklevend raamtextiel SQUID 

Het Belgische bedrijf wil de komende tijd gaan investeren in automatisering. "Wanneer klanten een foto geüpload hebben op de site, moeten wij deze nu eerst controleren op bijvoorbeeld goede resolutie. Dit kost ons veel tijd. We willen de komende tijd gaan investeren in automatisering, zodat wij dit soort stappen niet meer hoeven te doen."
Ook wil het bedrijf meer naamsbekendheid creëren door als exposant op interieurbeurzen te staan. Zo staan ze momenteel op de beurs Cocoon in Brussel, die tot zondag plaatsvindt. 

Meer informatie:
Printbehang.be
info@printbehang.be
www.printbehang.be


Publicatiedatum:
Auteur:
©



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven