Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Ewald Schillig Brand maakt doorstart

Brand gaat verder met een nieuwe partner en onder een nieuwe bedrijfsnaam, niet beïnvloed door het faillissement van ES Brand GmbH van Ewald Schillig. Samen met de Nederlandse beddenfabrikant Easysofa gaan ze verder als premiumlabel in overeenstemming met de handelsmerkfamilie Henning onder leiding van CEO Lex van Verseveld. Het nieuwe bedrijf richt zich op de sterke punten van het vorige merk, dat werd beïnvloed door productontwikkeling, marketing en verkoop.

Voor deze kerncompetenties haalde ES Brand GmbH een team van 12 specialisten aan boord dat zal zorgen voor de voortzetting van het bestaande merk in de look en feel, evenals in hun innovatiegeest op alle gebieden. Zo blijven onder andere Filippus en Thomas Henning Deselaers aan boord en Thomas Lange als hoofd van modelontwikkeling. Op deze wijze wordt er voor gezorgd dat ook bij nieuwe ontwerpen de kwaliteit van Ewald Schillig Sofas wordt behouden voor de toekomst.

ES Brand GmbH is van plan om tijdens "Imm Cologne 2019" tien tot twaalf nieuwe modellen en merkbestsellers te tonen zoals "Face" en "Flex Plus". Het doel is om voort te bouwen op het eerdere verkoopsucces. De modelrechten van het merk Brand zijn van Ewald Schillig Brand GmbH & Co. en worden overgedragen aan de nieuwe onderneming.

Bron:
www.moebelkultur.de

Publicatiedatum: