Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

C&A onthult nieuw concept om crisisproblemen op te lossen

C&A hoopt de modeketen weer op de been te krijgen door shop-in-shop concepten toe te passen in haar winkels. Meubel- en decoratieproducten van het Duitse Butlers worden in 500 C&A winkels aangeboden. De textielketen wordt vanuit verschillende hoeken aangevallen, aldus het Duitse Handelsblatt.

''Ik geloof in aanvullende productgroepen, zoals thuisproducten; beddengoed, accessoires of cosmetica", zo let de nieuwe C&A-directeur Alain Caparros weten aan het Duitse Handelsblatt. "Daarnaast vertrouw ik op buitenlandse merken, die we specifiek in de winkel distribueren.'' De directeur was vorig jaar al begonnen met het moderniseren van de textielketen. 

Butler is gevestigd in Keulen en heeft in 500 C&A-vestigingen reeds hun producten geleverd. Ook opende C&A in zeven grote winkels een 40 vierkante meter shop-in-shop, uitsluitend met een kerstcollectie. 

Bron: Handelsblatt

Publicatiedatum: