Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Noord-Europese designcultuur richt zich op plaatselijke cultuur

Grohe en Dansani kondigen samenwerking aan

Het Duitse bedrijf GROHE en het Deense Dansani gaan samen de Noord-Europese markt bedienen. Een logische stap vinden de bedrijven, omdat de producten elkaar aanvullen. Dansani ontwerpt en vervaardigt badkamermeubelen die in de Deense designtraditie van handwerk, eenvoud en functionaliteit passen. Grohe is ‘s werelds grootste leverancier van badkamerproducten, zoals armaturen, douches en badkamerporselein en heeft zijn Scandinavische hoofdkantoor in Kopenhagen.

De Noord-Europese designcultuur richt zich op eenvoudige en functionele oplossingen, en daar voelen beide bedrijven zich goed in thuis. Toch wil het nieuwe samenwerkingsverband de onderlinge verschillen tussen de Noord-Europese landen respecteren door voor ieder land oplossingen te bieden die bij de plaatselijke cultuur passen. De samenwerkingsvorm biedt beide bedrijven bovendien voldoende vrijheid om hun eigen ondernemings- en distributiemodellen aan te houden.

Bron: www.dansani.dk 

 

Publicatiedatum: