Holland Top Floor komt met een vernieuwend concept. ROOM5 is een compleet nieuw merk dat de markt betreed met een bijzondere presentatie, speciale marketing en alles in de sfeer van 'Hotel Chique'.
Er zijn allerlei sfeerfoto's beschikbaar en de marketing wordt uitgevoerd door een professionele partij die de juiste snaar weet te raken bij de consument. "De website is anders dan men gewend is maar zeer inspirerend. ROOM5 is meer dan een vloer, het is lifestyle, dat is de boodschap. Er wordt nu een grootschalige campagne op social media voorbereid die absoluut vernieuwend is voor de vloeren- en interieur branche", aldus Marco Smit, Commercial Director van Holland Top Floor.
De (dryback) collectie omvat vijf kleuren die beide in zowel visgraat als plank te verkrijgen zijn en daarnaast wordt de collectie uitgebreid met 'Limited Editions' waarvan de eerste twee op dit moment al worden geproduceerd.
Dealers worden op dit moment benaderd. Het wordt zeer goed ontvangen want de 55e ondernemer heeft zich inmiddels al ingeschreven voor het dealerschap. ROOM5 is qua look's & feel absoluut hoog segment maar het prijsniveau is zeer aantrekkelijk", besluit Marco.
Meer informatie:
ROOM5
+31 8502 5004 0
www.room-5.com